A Spanish experience.reismee.nl

Uitzending gemist....

Het kan verkeren,

Ik krijg berichten dat ik een weblog zou bijhouden in mijn vakantie. Waarom heb ik dat dan niet gedaan ......

't Ja dan wordt het even stil. Dat heb ik toch wel gedaan. 'Heb je je dan niet aangemeld...'Eh nee...... moest dat dan ...

Nu zo ging het even door.

Dus .... ik stuur nogmaals maar even dit berichtje door met de link naar 'Reismee ....' om misverstanden te voorkomen ... dus ... sorry hoor, het was niet de bedoeling. wel een beetje laat ... maar beter laat dan nooit.

Groet en tot een volgende keer. Dan wel aanmelden natuurlijk!!

Jan

PS ik zet gelijk nog een foto op de site... overigens .... ze waren niet op zoek naar mij. Het was wel heel grappig om mee te maken..

Reacties blijven welkom

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!